بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل فيلمهاي بلوري(Blu-ray Movies)

فيلمهاي بلوري(Blu-ray Movies)
فروش فيلمهاي بلوري(BLU-RAY) با ارزانترين قيمت براي اولين بار در ايران

ياس تم

تيتر ها

تماس با ما

صفحه اول

مجموعه کامل کارتون دور دنیا در 80 روز با دوبله فارسی(1عددDVD)

  قيمت :   2,000 تومان خريد مجموعه کامل کارتون دور دنیا در 80 روز با دوبله فارسی(1عددDVD)
   تخفيف :     »»   2,000 تومان
در صورت خريد نقدي در فاكتور نهائي ، قيمت 1,800 تومان محاسبه خواهد شد.

مجموعه کامل کارتون خاطره انگیز دور دنیا در 80 روز با دوبله فارسی

مجموعه کامل کارتون دور دنیا در 80 روز با دوبله فارسی(1عددDVD)

این کارتون از سری کارتون های قدیمی بسیار زیبا است .در این کارتون خانوده یک شیر قرار است طی مدت 80 روز یک دور کامل به دور دنیا بزنند . رمان دور دنیا در 80 روز نوشته ژول ورن است . کارتون دور دنیا در 80 روز یکی از ماندگارترین کارتون ها برای بچه های ایران است که می توانیم با دیدنش خاطرات خوش گذشته را دنبال کنیم .
این کارتون بسیار دوست داشتنی است و برای تمامی سنین خاطره انگیز می باشد .
دور دنیا در 80 روز رمان پر حادثه از ژول ورن نویسنده فرانسوی منتشر شده به سال 1873 . ایت رمان در شما بهترین آثار نویسنده است . یک جنتلمن انگلیسی به نام فیلاس فوگ با رفقای خود در باشگاه شرط می بندد که دور دنیا را در 80 روز بپیماید و به همراه خدمتکار وفدارش به نام ژان معروف به پاسپارتوعازم سفر می شود .
اما چون مظنون به سرقت یکی از بانکهای انگلیس است زیر نظر یک پلیس قرار دارد که او را طی مسیر سیر و سیاحت لجوجانه تعقیب می کند
فوگ در سرزمین هند فرصت پیدا می کند تا زن جوانی به نام اودرا که بیوه مهاراجه وفات یافته ای است و طبق سنت هندوان باید زنده در آتش سوخته شود را از مرگ نجات دهد . پس از آن حوادث دیگری برای او در چین روی ی دهد . دراین مدت مامور پلیس همچنان به دنبال او استو مسافر ما نیز با اود و نوکرش راه خود را ادامه می دهد . مامور پلیس نمی تواند او را بازداشت کند زیرا برگ جلب به سبب تغییر مکان مداوم هنوز به دستش نرسیده است . در آمریکا در قطاری که ساحل شرقی را به ساحل غربی پیوند می دهد فوگ موفق می شود که حمله عده ای از سرخپوستان را دفع کند . در ساحل شرقی طوفا شدیدی به پا می شود و کشتیهای عازم اروپا را در بندر متوقف می سازد ولی فوگ تردید به دل راه نمی دهد و با پول خود یک کشتی کرایه می کند و راه دریا را پیش می گیرد .
در راه سوخت کشتی به پایان می رسد و فوگ ناچار دکل را به جای سوخت به کار می برد . در پایان سفر مامور پلیس که سرانجام برگ جلب را به دست آورده است او را دستگیر می کند . فوگ بی گناهی خود را ثابت می کند و آزاد می شود سپس با یقین به اینکه یک روز دیرتر از وقت مقرر به وعده گاه رسیده سات خود را بازنده می پندارد و تسلیم نومیدی می شود .اما زود به اشتباهش پی می برد و متوجه می شود که سفر از غرب به شرق کره زمین باعث شده است تا 24 ساعت اضافه بیاورد و بنابراین شرط را نباخته است . در اوج شادمانی از اود خواستگاری می کند و او را به عقد ازدواج خود در می آورد . در این رمان عنصر خنده (مثلا سماجه مامور پلیس در تعقیب فوگ و کارهای جالب پاسپارتو) با عنصر حادثه پردازی به هم می آمیزد .
این مجموعه به صورت کپچر شده از تلویزیون بوده و در 1 عدد DVD گردآوری شده است.
این مجموعه در تمام پلیرهای خانگی و کامپیوتر قابل پخش است.


نام كالا : مجموعه کامل کارتون دور دنیا در 80 روز با دوبله فارسی(1عددDVD)     قيمت : 2,000 تومان
خريد   مجموعه کامل کارتون دور دنیا در 80 روز با دوبله فارسی(1عددDVD)
كد : k73     تعداد مشاهده : 21     وزن : 45 گرم     فروشنده : کمیاب کالا


تخفيف :   »»   2,000 تومان   »»   در صورت خريد نقدي در فاكتور نهائي ، قيمت 1,800 تومان محاسبه خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امير در دو شنبه 19 دی 1390برچسب:مجموعه کامل کارتون دور دنیا در 80 روز با دوبله فارسی(1عددDVD), ساعت 2:44 | لينک ثابت |

کليه ي حقوق مادي و معنوي وبلاگ blu-ray محفوظ مي باشد.
طراحي شده توسط ياس تم.